Forum www.osakademickie1i2.fora.pl Strona Główna www.osakademickie1i2.fora.pl
Wspolnota mieszkaniowa 1 i 2
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

UCHWAŁA NR 7/2016 z dn 25.08.2016

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.osakademickie1i2.fora.pl Strona Główna -> Uchwały, regulaminy, statuty
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ralphnowak
Administrator



Dołączył: 29 Gru 2015
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 12:19, 19 Gru 2016    Temat postu: UCHWAŁA NR 7/2016 z dn 25.08.2016

UCHWAŁA NR 7/2016
z dnia 25 sierpnia 2016 r.
Wspólnoty Mieszkaniowej Osiedle Akademickie 1 i 2 w Krakowie
w sprawie korzystania z usług Internetowej Obsługi Klienta
za pośrednictwem systemu „Strefa klienta”, w tym głosowania uchwał przez Internet


Działając na podstawie przepisów ustawy z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali
(tekst jednolity Dz.U. z 2015 r. poz. 1892),
Właściciele lokali Wspólnoty Mieszkaniowej Osiedle Akademickie 1 i 2 w Krakowie
usytuowanych w nieruchomości znajdującej w Krakowie na Osiedlu Akademickim 1 i 2,
uchwalają co następuje:


§1
Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie udostępnia Właścicielom
lokali korzystanie z usług Internetowej Obsługi Klienta za pośrednictwem Systemu „Strefa klienta”
dostępnego na stronie internetowej [link widoczny dla zalogowanych] w zakresie:
a) wprowadzania i edytowania danych kontaktowych Użytkownika;
b) uzyskiwania informacji o odczytach indywidualnych liczników Użytkownika;
c) uzyskiwania informacji o stanie rozliczeń okresowych należności Użytkownika w stosunku do
Wspólnoty Mieszkaniowej oraz o historii dokonywanych wpłat;
d) uzyskiwania wglądu do umieszczonego w Systemie „Strefa klienta” aktualnego stanu oraz
historii zmian stanu prawnego i faktycznego lokalu stanowiącego własność Użytkownika;
e) uzyskiwania dostępu do treści umieszczonych w Systemie „Strefa klienta” ogłoszeń Wspólnoty
Mieszkaniowej oraz innych ogłoszeń i informacji Zarządcy, w tym powiadomień o planowanych
zebraniach Wspólnoty Mieszkaniowej oraz projektach uchwał;
f) uzyskiwania dostępu do umieszczonych w systemie „Strefa klienta” podstawowych informacji
o Wspólnocie Mieszkaniowej, w szczególności o numerach identyfikacyjnych i numerach rachunków
bankowych;
g) uzyskiwania dostępu do treści zamieszczonych w systemie „Strefa klienta” uchwał Wspólnoty
Mieszkaniowej;
h) oddawania drogą elektroniczną głosów przy podejmowaniu uchwał Wspólnoty Mieszkaniowej.

§2
Właściciele lokali niniejszym postanawiają, że głosowanie nad przyszłymi uchwałami będzie
mogło odbywać się również w formie elektronicznej, za pośrednictwem systemu „Strefa klienta”,
dostępnego na stronie internetowej [link widoczny dla zalogowanych]
UCHWAŁA NR 7/2016 z dnia 25 sierpnia 2016 r. Wspólnoty Mieszkaniowej Osiedle Akademickie 1 i 2 w Krakowie
w sprawie korzystania z usług Internetowej Obsługi Klienta za pośrednictwem systemu „Strefa klienta”, w tym głosowania uchwał przez Internet

§3
Głosowanie w formie elektronicznej będzie dobrowolne i będzie stanowić alternatywną
formę głosowania, uzupełniającą w stosunku do metod tradycyjnych. Głosowanie w formie
elektronicznej będzie możliwe w przypadku uchwał Wspólnoty Mieszkaniowej podejmowanych
w trybie indywidualnego zbierania głosów lub w trybie mieszanym (częściowo podjętych na zebraniu
i częściowo w drodze indywidualnego zbierania głosów). Głos prawidłowo oddany elektronicznie
będzie miał takie samo znaczenie prawne i będzie równie ważny, jak głosy prawidłowo oddane
w formie tradycyjnej.

§4
W związku z powyższym Właściciele lokali niniejszym akceptują i przyjmują załącznik stanowiący
integralną część niniejszej uchwały, tj. Regulamin świadczenia drogą elektroniczną usługi
„Strefa klienta” oraz oddawania głosów drogą elektroniczną przy podejmowaniu uchwał
Wspólnoty Mieszkaniowej opracowany i przyjęty przez Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. z o.o.
z siedzibą w Warszawie w dniu 1 lutego 2016 r.

§5
Wykonanie Uchwały powierza się Zarządowi Wspólnoty.

§6
Uchwała traci moc z dniem wygaśnięcia umowy zawartej z Zespołem Zarządców Nieruchomości
Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie.

§7
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
UCHWAŁA NR 7/2016 z dnia 25 sierpnia 2016 r. Wspólnoty Mieszkaniowej Osiedle Akademickie 1 i 2 w Krakowie
w sprawie korzystania z usług Internetowej Obsługi Klienta za pośrednictwem systemu „Strefa klienta”, w tym głosowania uchwał przez Internet


REGULAMIN
świadczenia drogą elektroniczną usługi „Strefa klienta”
oraz oddawania głosów drogą elektroniczną
przy podejmowaniu uchwał Wspólnoty Mieszkaniowej
I. Zakres zastosowania / postanowienia wstępne
Niniejszy Regulamin został opracowany i przyjęty przez Usługodawcę na podstawie przepisów ustawy
z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tekst jednolity Dz.U. z 2013 r. poz.
1422) oraz na podstawie ustawy o własności lokali z dnia 24 czerwca 1994 roku (tekst jednolity Dz.U.
z 2015 r. poz. 1892) i jest adresowany do:
• członków wspólnot mieszkaniowych nieruchomości, w których Usługodawca sprawuje funkcję
zarządu, zarządcy lub administratora lub na rzecz, których świadczy usługi zarządzania
nieruchomościami;
• właścicieli nieruchomości na rzecz, których Usługodawca świadczy usługi zarządzania
nieruchomościami;
• użytkowników nieruchomości, na rzecz właścicieli, których Usługodawca świadczy usługi
zarządzania nieruchomościami;
• właścicieli i użytkowników nieruchomości, na rzecz właścicieli, których Usługodawca świadczy
usługi związane z obsługą nieruchomości.
II. Definicje
Ilekroć w niniejszym Regulaminie pojawiają się następujące określenia, należy przez nie rozumieć
odpowiednio:
Usługodawca – Zespół Zarządców Nieruchomości Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą
w Warszawie pod adresem: ul. 17 stycznia 48, 02-146 Warszawa, KRS: 000218420, NIP: 5262795322,
REGON: 015813065.
Wspólnota Mieszkaniowa – ogół Właścicieli lokali, wchodzących w skład konkretnej nieruchomości,
w której Usługodawca sprawuje funkcję zarządu, zarządcy lub administratora, lub na rzecz, których
świadczy usługi zarządzania nieruchomościami. Przez Wspólnotę Mieszkaniową rozumie się również
Spółdzielnię Mieszkaniową i inne podmioty obsługiwane przez Usługodawcę, do których przepisy
Regulaminu stosuje się odpowiednio.
Właściciel – członek Wspólnoty Mieszkaniowej, tj. osoba, której przysługuje prawo własności do
lokalu, wchodzącego w skład konkretnej nieruchomości, w której Usługodawca sprawuje funkcję zarządu,
zarządcy lub administratora, lub na rzecz, której świadczy usługi zarządzania nieruchomościami.
Zwrot ten stosuje się odpowiednio do członków Spółdzielni Mieszkaniowych i innych członków
podmiotów obsługiwanych przez Usługodawcę.
Użytkownik – każdy Właściciel, który uzyskał Identyfikator Użytkownika oraz Hasło, umożliwiające
dostęp do systemu „Strefa klienta” i rozpoczął korzystanie z Usługi świadczonej przez Usługodawcę.
System „Strefa klienta” – oprogramowanie składające się na elektroniczny system internetowej obsługi
klienta, dostępne pod adresem internetowym: [link widoczny dla zalogowanych] za pośrednictwem, którego Usługodawca
świadczy na rzecz Użytkowników Usługi objęte niniejszym Regulaminem.
Identyfikator Użytkownika – ciąg znaków, stanowiących indywidualną nazwę Użytkownika, służący
uzyskaniu dostępu do systemu „Strefa klienta”, przypisany do konkretnego Właściciela.
Hasło – ciąg znaków, stanowiących zabezpieczenie indywidualnego konta Użytkownika, stosowany
podczas uzyskiwania przez Użytkownika dostępu do systemu „Strefa klienta”.
Usługa – usługa świadczona w ramach systemu „Strefa klienta”.
UCHWAŁA NR 7/2016 z dnia 25 sierpnia 2016 r. Wspólnoty Mieszkaniowej Osiedle Akademickie 1 i 2 w Krakowie
w sprawie korzystania z usług Internetowej Obsługi Klienta za pośrednictwem systemu „Strefa klienta”, w tym głosowania uchwał przez

III. Rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną
W ramach systemu „Strefa klienta” Usługodawca umożliwia Użytkownikowi korzystanie z następujących
Usług z zakresu internetowej obsługi klienta:
a) wprowadzanie i edytowanie danych kontaktowych Użytkownika;
b) uzyskiwania informacji o odczytach indywidualnych liczników Użytkownika;
c) uzyskiwanie informacji o stanie rozliczeń okresowych należności Użytkownika w stosunku do
Wspólnoty Mieszkaniowej oraz o historii dokonywanych wpłat;
d) uzyskiwanie wglądu do umieszczonego w systemie „Strefa klienta” aktualnego stanu oraz historii
zmian stanu prawnego i faktycznego lokalu stanowiącego własność Użytkownika;
e) uzyskiwanie dostępu do treści umieszczonych w systemie „Strefa klienta” ogłoszeń Wspólnoty
Mieszkaniowej oraz innych ogłoszeń i informacji jej Zarządcy;
f) uzyskiwanie dostępu do umieszczonych w systemie „Strefa klienta” podstawowych informacji
o Wspólnocie Mieszkaniowej, w szczególności o numerach identyfikacyjnych i numerach
rachunków bankowych;
g) uzyskiwanie dostępu do treści zamieszczonych w systemie „Strefa klienta” uchwał Wspólnoty
Mieszkaniowej;
h) oddawania drogą elektroniczną głosów przy podejmowaniu uchwał Wspólnoty Mieszkaniowej
w przypadku podjęcie przez Wspólnotę odpowiedniej uchwały – patrz pkt. V ppkt 1.
IV. Warunki świadczenia usług drogą elektroniczną
1. Warunki techniczne korzystania z Usługi: do korzystania z systemu „Strefa klienta” wymagany jest
dostęp do Internetu oraz przeglądarka internetowa Microsoft Internet Explorer w wersji, co
najmniej 9 lub Mozilla Firefox w wersji, co najmniej 4 lub Opera w wersji, co najmniej 10 lub inna
przeglądarka odpowiadająca parametrami wyżej wymienionym. Dodatkowo w używanej przeglądarce
należy mieć włączoną obsługę JavaScript.
2. Usługodawca umożliwia Właścicielom uzyskanie dostępu do Usługi poprzez wydanie Właścicielowi
indywidualnego Identyfikatora Użytkownika oraz Hasła. Dla każdego Właściciela we Wspólnocie
Mieszkaniowej przypisany jest jeden Identyfikator Użytkownika i jedno Hasło.
3. Usługodawca wygeneruje login, oraz hasło konieczne do korzystania ze Strefy Klienta. Hasło zostanie
przekazane właścicielowi, za potwierdzeniem odbioru na stosownym oświadczeniu. Podpisane
oświadczenie będzie podstawą do aktywowania dostępu do Strefy Klienta.
4. W celu skorzystania z Usługi, należy otworzyć w przeglądarce internetowej stronę [link widoczny dla zalogowanych]
wybrać zakładkę „Strefa klienta”, a następnie wpisać w odpowiednie pola Identyfikator Użytkownika
oraz Hasło.
5. Warunkiem koniecznym skorzystania z Usług oferowanych Użytkownikowi w ramach systemu
„Strefa klienta” jest uprzednie zapoznanie się i akceptacja niniejszego Regulaminu przez Użytkownika.
Przed przystąpieniem do korzystania z Usług systemu „Strefa klienta” Użytkownik zobowiązany
jest do zapoznania się z treścią Regulaminu i składa oświadczenie o jego akceptacji poprzez
zaznaczenie i potwierdzenie kliknięciem odpowiedniej opcji.
6. Użytkownik może w każdej chwili zrezygnować z Usług świadczonych w ramach systemu „Strefa
klienta” poprzez złożenie Usługodawcy stosownego oświadczenia:
a) pisemnie na adres lokalnej siedziby Usługodawcy;
b) pocztą elektroniczną na adres: [link widoczny dla zalogowanych]
7. Usługodawca zapewnia Użytkownikom:
a) Możliwość korzystania z Usługi świadczonej drogą elektroniczną w sposób bezpieczny i uniemożliwiający
dostęp osób trzecich przy wykorzystaniu technik zabezpieczeń odpowiednich dla
właściwości tej Usługi;
UCHWAŁA NR 7/2016 z dnia 25 sierpnia 2016 r. Wspólnoty Mieszkaniowej Osiedle Akademickie 1 i 2 w Krakowie
w sprawie korzystania z usług Internetowej Obsługi Klienta za pośrednictwem systemu „Strefa klienta”, w tym głosowania uchwał przez Internet
Strona 5 z 6
b) Jednoznaczną identyfikację stron Usługi świadczonej drogą elektroniczną oraz potwierdzenie
faktu złożenia oświadczeń woli i ich treści poprzez zabezpieczenie dostępu do Usługi indywidualnym
Identyfikatorem Użytkownika i Hasłem.
8. Użytkownika obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym przy użyciu lub za
pośrednictwem systemu „Strefa klienta”.
9. Dane osobowe przetwarzane są na podstawie Umowy zawartej pomiędzy Usługodawcą a Wspólnotą
Mieszkaniową.
10. Użytkownik powinien należycie zabezpieczać swój Identyfikator Użytkownika i Hasło przed przypadkową
utratą i przed dostępem osób trzecich. W szczególności po zakończeniu korzystania
z Usług, Użytkownik powinien wylogować się z systemu „Strefa klienta” poprzez kliknięcie polecenia
„Wyloguj się” umieszczonego w prawym górnym rogu strony.
11. Korzystając z Usługi Użytkownik ponosi ryzyko związane z możliwością przypadkowej utraty
Identyfikatora Użytkownika i Hasła, a także ryzyko związane z ewentualnym nieuprawnionym
uzyskaniem dostępu osób trzecich do systemu „Strefa klienta” z powodu winy lub niedbalstwa
Użytkownika.
12. Usługodawca ma prawo zablokować dostęp Użytkownika do systemu „Strefa klienta” w przypadku
stwierdzenia, że Użytkownik korzysta z systemu „Strefa klienta” w sposób sprzeczny z Regulaminem
lub przepisami prawa, a także w przypadku stwierdzenia lub podejrzenia uzyskania dostępu
do systemu „Strefa klienta” przez osoby nieupoważnione.
13. Użytkownik jest zobowiązany niezwłocznie powiadomić Usługodawcę o każdym przypadku stwierdzenia
lub podejrzenia, że dostęp do systemu „Strefa klienta” uzyskały inne, nieupoważnione
osoby, a także o każdym przypadku utraty Identyfikatora Użytkownika lub Hasła i innych zdarzeń,
które mogłyby zagrozić lub naruszyć bezpieczeństwo lub poprawność funkcjonowania systemu
„Strefa klienta” lub świadczenia Usługi, stosownie do pkt. IV ppkt 6 Regulaminu.
V. Podejmowanie uchwał Wspólnoty Mieszkaniowej
z wykorzystaniem systemu „Strefa klienta”
1. System „Strefa klienta” umożliwia Użytkownikowi oddanie w formie elektronicznej głosu w sprawie
uchwał podejmowanych przez Wspólnotę Mieszkaniową, która wcześniej podjęła uchwałę
o akceptacji i przyjęciu niniejszego Regulaminu oraz głosowania w tej formie.
2. Głosowanie za pośrednictwem systemu „Strefa klienta” stanowi nowoczesną formę głosowania,
uzupełniającą w stosunku do metod tradycyjnych i jest możliwe w przypadku uchwał Wspólnoty
Mieszkaniowej podejmowanych w trybie indywidualnego zbierania głosów lub w trybie mieszanym
(częściowo podjętych na zebraniu i częściowo w drodze indywidualnego zbierania głosów).
Głos prawidłowo oddany elektronicznie za pośrednictwem systemu „Strefa klienta” ma takie samo
znaczenie prawne i jest równie ważny jak głosy prawidłowo oddane w formie tradycyjnej.
3. W celu oddania głosu drogą elektroniczną Użytkownik powinien w pierwszej kolejności uzyskać
dostęp do systemu „Strefa klienta” w sposób opisany w pkt. IV ust. 3 Regulaminu, a następnie
otworzyć zakładkę „Głosowanie uchwał” i wybrać z listy uchwałę, na którą zamierza zagłosować.
Użytkownik zapoznaje się z treścią uchwały, po czym może oddać głos w sprawie tej uchwały,
wybierając i zaznaczając wyłącznie jedną z opcji: „Za”, „Przeciw” albo „Wstrzymuję się” (jeśli istnieje
taka opcja głosowania), a następnie potwierdzając kliknięciem oddanie głosu. Głos raz oddany
nie może być już zmieniony.
4. Na każdą uchwałę Użytkownik może oddać wyłącznie jeden głos. Po wcześniejszym oddaniu głosu
na daną uchwałę na zebraniu albo w trybie indywidualnego zbierania głosów przez zarząd, zostanie
zablokowana możliwość elektronicznego oddania głosów za pośrednictwem systemu „Strefa
klienta” przez tych Użytkowników, którzy już wcześniej zagłosowali w sprawie podjęcia danej
uchwały.
UCHWAŁA NR 7/2016 z dnia 25 sierpnia 2016 r. Wspólnoty Mieszkaniowej Osiedle Akademickie 1 i 2 w Krakowie
w sprawie korzystania z usług Internetowej Obsługi Klienta za pośrednictwem systemu „Strefa klienta”, w tym głosowania uchwał przez Internet
Strona 6 z 6
5. W przypadku oddania głosu zarówno w trybie indywidualnego zbierania głosów jak i w formie
elektronicznej za pośrednictwem systemu „Strefa klienta”, decydujące znaczenie ma treść tego
oświadczenia o oddaniu głosu, które pierwsze dotarło odpowiednio do zarządu lub Usługodawcy
w taki sposób, aby można się było zapoznać z jego treścią, przy czym za datę złożenia oświadczenia
w formie elektronicznej uważa się moment, w którym Użytkownik potwierdził kliknięciem
oddany głos.
6. Głosowanie za pośrednictwem systemu „Strefa klienta” jest poufne. W trakcie głosowania Użytkownikowi
nie są udostępniane bieżące wyniki głosowania.
7. O wynikach głosowania i o treści uchwały, która została podjęta z udziałem głosów zebranych
indywidualnie, każdy Właściciel lokalu zostanie powiadomiony na piśmie. Informacja o podjętych
uchwałach może być dodatkowo udostępniana za pośrednictwem systemu „Strefa klienta”.
VI. Tryb postępowania reklamacyjnego
1. Wszelkie reklamacje i uwagi odnoszące się do działania systemu „Strefa klienta” i do świadczonej
przez Usługodawcę Usługi Użytkownik może zgłaszać:
a) pisemnie na adres lokalnej siedziby Usługodawcy;
b) pocztą elektroniczną na adres: [link widoczny dla zalogowanych]
2. Reklamacje powinny być zgłoszone w terminie 30 dni liczonych od dnia zdarzenia, będącego
przedmiotem reklamacji, a także powinny zawierać oznaczenie Użytkownika pozwalające na jego
identyfikację oraz zwięzły opis zgłaszanych zastrzeżeń. Reklamacje niespełniające powyższych
wymogów również będą rozpatrywane.
3. Reklamacje będą rozpoznawane w terminie 30 dni liczonych od dnia ich otrzymania, chyba, że
powstanie konieczność uzupełnienia reklamacji lub uzyskania dodatkowych wyjaśnień od Użytkownika.
W takim przypadku termin rozpoznania reklamacji będzie liczony od dnia uzupełnienia
reklamacji o dodatkowe informacje lub wyjaśnienia niezbędne do jej rozpatrzenia.
VII. Postanowienia końcowe
1. Usługodawca udostępnia nieodpłatnie niniejszy Regulamin na stronie internetowej systemu „Strefa
klienta”. Każdy Użytkownik może w dowolnym czasie zapoznać się z regulaminem i pobrać jego
treść w formie pliku *.pdf pod adresem internetowym: [link widoczny dla zalogowanych]
2. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2016 r.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.osakademickie1i2.fora.pl Strona Główna -> Uchwały, regulaminy, statuty Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin